hosting: Hunet
r31
  cikkekfotók        
beszámoló [koncert]  2006. október 20. péntek   12:41
nincsen hozzászólás

szerző: Tompi
W.A.S.P.
2006. október 8. Wigwam

  Cseppet sem véletlen a következő ritkaságok egybeesése: (egy) Kiss Forever Band vasárnap a csordultig telt Wigwamban, és Magyarországon a W.A.S.P. A Fehér Angolszász Protestánsok gyülekezete, a világ egyik Kiss Forever Bandje ugyanis először járt hazánkban október 8-án, amely vasárnapra esett, amikor is nem szokott telt ház lenni a Fehérvári úti rockgyarmaton. Kár, hogy ezzel szinte minden érdekességet el is mondtam a koncertről.
  
  Mert az már inkább csak puszta tény, hogy elmaradt a House Of Games, az meg egyenesen dühítő, hogy helyettük kínzóan sokáig csak színpadszerelés és DVD-nézés volt a bemelegítő attrakció.
  
  Sebaj, a Doors-féle The Enddel ennek is vége lett, majd az egybefűzött On Your Knees, Hate To Love Me, és L.O.V.E. Machine dalokkal kezdetét vette a röpke hetven-nyolcvanpercnyi tisztelgés a Kiss előtt. Tanulságként annyit sikerült levonnom, hogy ha Gene Simmonsék coitusokhoz írták a zenéjüket, akkor a W.A.S.P. minden nemi erőszak örök háttérmuzsikáját írta meg. És természetesen a Közel-Keleti háborúkon elkövetett mészárlásokét is, de ezt már nem én találtam ki, hanem maga Blackie Lawless, aki erre még büszke is. Annyira, hogy gitárján az amerikai bombázóktól kölcsönvett szlogennel Death From Above- jelzi, hogy ő bizony tudja, mitől döglik a légy. És az ember.
  
  Mindkét tézist igazolja, hogy a sminkkel kigyúrt Liz Taylorként, smink nélkül kiöregedett musicalszínészként festő frontember vezette társulat kivétel nélkül bicepszből feszített rá a hangszerére, legyen szó akár a vitaminhiányos Conannak tűnő basszusgitárosról, vagy akár a Karl Logan paródiájának festő, kólásüveg-vállú gitárosról, akinek néhány szóló alatt rózsaüvegszerűen világított a gitárja. Egyikük egyébként a szökni vágyó hevederével vívott közelharcot, másikuk a zenével. A legnagyobb csata azonban épp a közönség ellen folyt, hiszen aki csak a gondolatbűnt követte el, hogy felkapaszkodik a pódiumra, vagy megérinti, lefotózza, vagy letelefonozza Bush Kleopátrájának lényét, kontroll-ládáját, leginkább horror-mászókának tűnő mikrofonállványát, vagy az ahhoz okvetlenül szükséges sámlit, hát arra roadok az egri asszonyok tűzrőlpattantságával, és a CIA szigorával csaptak le.
  
  A Kiss éltetését bizony semmi sem zavarhatta meg, maximum, ha eljátszották volna a Rubbermant, ami ugye a Black Sabbath előtt hajbókol a Supernaut riffjének eltulajdonításával, de ez most mellékes. De Budapest Rock City beérte az abszolút közönség-kedvencnek számító Wild Childdal, a sampler-kenhensleyvel ellátott The Headless Childrennel, vagy az élőben unikumnak számító, de itt Hubertusként sem szóló Widowmakerrel, amely csak még jobban kiemelte, hogy a W.A.S.P. nem volt éppen V.S.O.P formában. Mindenesetre az I Wanna Be Somebodyval jelezték, hogy valakik azért akarnak lenni, a The Idolban még azt is közölték, hogy micsodák. A megjelenteknek mindenesetre ez maga volt az Arena Of Pleasure, azonban a Chainsaw Charlie-val és a mottóértékű Blind in Texasszal véget ért a móka aznapra, zárult Blackie mókatára.
  
  Gene, Paul, Pete, Ace, George, Blackie, s valahány név a naptárba, visszajövünk nemsokára, a viszontlátásra. Mondták, és úgy hagyták itt Budapestet, mint annak idején az Apache helikopterek Vietnámot.



Szólj hozzá!
azonosító (nem kötelező):ellenőrző kód:gépeld be ide:

új hozzászólás írása:




 Hozzászólások:
 nincsen hozzászólás


 kapcsolódó linkek: 

W.A.S.P.

U.S. Army

 programajánló: 
2024. június 29.
3 nap · 29 zenekar · zéró szemét – jön az idei Alpárfeszt!
2024. július 2.
The Amity Affliction, Infected Rain: csomagban olcsóbb a jegy a nyár két ütős bulijára
2024. július 3.
Először koncertezik Magyarországon a Take That!
 a rovat legfrissebb cikkei: 
A Coldplay frenetikus triplázása a Puskás Arénában
Hatebreed, Crowbar
Body Count vs Budapest Park
Tool, Night Verses
Sting varázslatos estje Budapesten
The Dead South és Corb Lund fergeteges budapesti koncertje
Winger
Megadeth, Archaic
Charlotte Sands: Egy felejthetetlen koncert az Analog Hallban
Palaye Royale és Halflives a Barba Negrában
 kiemelt 
Thy Art Is Murder, Fit For A King, Knosis: nyári katlan-core a Barba Negrában
  
Súlyos deathcore / metalcore hármas fokozza majd a katlan hőséget a budapesti nyár közepén: július 4-én este a Thy Art Is Murder és a Fit For A King már jól ismert produkciója mellett most egy különleges japán projekt, a Knosis is bemutatkozik majd a Barba Negrában

Új dalokkal tér vissza Richie Kotzen a Dürer Kertbe
Júliusban kétnapos koncept eseménnyel érkezik az INOTA Focus az erőmű Turbinacsarnokába
Rockmaraton 2024
Berúgja az évet a Dead Daises: új dal, album és koncert novemberben
 friss hozzászólások 

Nulladik Változat az Almássy klubban (1)
Wolfheart, Before The Dawn, Hinayana (1)
Új Falcongate LP: Blood Red Roses (1)
Böngésző
rovatok
hírek
fotó
videó
előzetes
beszámoló
interjú
lemezajánló
magazin
kultúra
előadó
napló
alrovat ajánló
asztaltársaság
blog
botrány
dalszöveg
díjátadó
életrajz
építészet
festészet
film
gasztronómia
háttér
internet
kis pipa
médiaművészet
mese
posztumusz
próza
retro
rizikófaktor
skandalum
szobrászat
tévématiné
vers
PlayDome ajánló
PlayDome magazin

Partnerek
Concerto
Live Nation
Livesound
Tukker Booking
New Beat

Impresszum
Médiaajánlat
Adatvédelem

 címkefelhő
 de-phazz    dillinger escape plan    street dogs    scott glenn    krinolin     zoolander 2    ivan &the parazol    kraftwerk    the dark knight rises    stormwitch    entombed ad    dennis quaid    rio    nemes andrás    flotsam and jetsam    james newton howard    krinolin    gesztelyi nagy judit    viharsziget    black therapy    haunted    till we drop    schmiedl tamás    till we drop    korál  

r41
Copyright 2000-2024 Underground Magazin
Minden jog fenntartva! A lap bármely része csak engedéllyel használható fel!