szerző: PjotrAz InterCom átalakítja üzleti stratégiáját
Az InterCom Zrt, Magyarország egyik legnagyobb film-, videó és DVD-forgalmazó valamint moziüzemeltető vállalata új üzleti tervet dolgozott ki, hogy eredeti üzletpolitikai céljait fenntartva stratégiáját a nemzetközi konszolidációs folyamatokhoz közelítse.
A cég vezetősége a tágabb üzletpolitikai lehetőségek felmérése után úgy döntött, hogy lemond a Hollywood Multiplex mozilánc tulajdonosi és irányítói jogáról, és az összes moziját eladja a Palace Cinemasnak. Az adás-vételi szerződés július 31-én lépett érvénybe. Az InterCom az elmúlt évben a lánc romániai és horvát tagjait már sikeresen értékesítette filmgyártással, -forgalmazással és moziüzemeltetéssel foglalkozó helyi vállalatoknak.
A cég célja, hogy a jövőben az elmúlt másfél évtizedben e téren megszerzett szakmai tapasztalatait kamatoztatva megerősítse és növelje a forgalmazás terén meglévő vezető pozícióját; éppen ezért különösen fontosnak tartja, hogy kiaknázza azt az exkluzív és egyre bővülő szerződéscsomagot, melyeknek köszönhetően a legnagyobb amerikai stúdiók filmjeit forgalmazhatja a hazai mozikban, videón és DVD-n. Emellett azonban feltérképezi az ebben a szegmensben lehetséges más, járulékos üzleti lehetőségeket is, a saját fejlesztésű üzlettől az akvizícióig.