hosting: Hunet
img_up/1611/bannerc96814ea.gif
  cikkekfotók        
magazin [asztaltársaság]  2018. április 6. péntek   04:40
nincsen hozzászólás

szerző: Pjotr
A Liverpool magyar kapusa a Pepsi arca lett


  12 év után először ismét magyar futballistával dolgozik együtt a Pepsi, hiszen az új kalóriamentes Pepsi Lime és Wild Cherry ízek megjelenéséhez kapcsolódóan Bogdán Ádám lett az üdítőmárka arca. A foci, mint téma természetesen nem idegen a brand számára, hiszen az évek során sokat tett a vállalat globális és hazai szinten is azért, hogy a termék neve összekapcsolódjon az egyik legnépszerűbb csapatsporttal, azonban évek óta Bogdán az első magyar focista, aki a márka arcaként jelenik meg itthon.
  
  Emlékszünk még a kétezres években világszerte sugárzott, látványos utcai focis reklámfilmekre, a joga bonitora vagy a nemzetközi szupersztárokból álló Pepsi “focigladiátorokra”? Beckhamtől Tottin át Ronaldinhot, de akár Roberto Carlost, Fernando Torrest, sőt, Gera Zoltánt is kiemelhettük volna, akik mind a Pepsi arcaként jelentek meg az elmúlt években a médiában. Ilyen futballsztárok sorába csatlakozik most a nemzeti válogatottunk és a Liverpool kapusa, Bogdán Ádám a Pepsi legújabb kampányában.
  
  „Számomra az eddigi legmaradandóbb Pepsi reklám az volt, amiben egy Juventus-szurkoló srác azért kérte el Beckham mezét, hogy megtörölje vele a kólás dobozt. Azt gondolom, hogy a márka mindig is nagyon jól nyúlt ehhez a témához” – emlékezett vissza az egyik ikonikus reklámra a kiváló kapus, miközben egy hazai Pepsi fotózáson vett részt a napokban, ahol lelkesen vetette bele magát a nem mindennapi feladatokba.
  
  A kampány célja, hogy a márka két új terméke, a kalóriamentes Pepsi Lime és Wild Cherry méltó módon bemutatkozhasson a hazai piacon. Az izgalmas új ízek mellé új szlogen is társul: „Törj ki a megszokásból!”, amely a komfortzóna elhagyására, új élmények kipróbálására buzdítja a fogyasztókat. A két új íz – mivel kalóriamentesek – nem hozzák kompromisszumhelyzetbe a fogyasztókat, így a sportolókat sem, akiknek különösen vigyázniuk kell fizikumukra. A kalóriamentes termékek, az új szlogen, valamint a Pepsi és a foci régebbi kapcsolatából egyenesen következik, hogy egyik legismertebb futballistánk legyen az új reklámarc.
  
  „Mostanában minden a véleményvezérekről szól, Bogdánt pedig imádja a közönség, hiszen kiemelkedő alakja a mai magyar focinak – jól mutatja ezt, hogy hányan követik őt a közösségi médiában. Természetes volt, hogy őt szerettük volna a márka új arcának” – indokolta a döntést Buzder-Lantos Nikoletta, a magyar Pepsi marketingigazgatója.
  
  A fotózás két helyszínen folyt: egyrészt egy Bogdán számára természetes közegben, edzőtermi környezetben. Egy kapusnak ugyanis nem elég „jól fociznia”, ugyanúgy szükséges remek kondícióban tartania magát, hiszen magas szintű állóképességre és a gyors reflexekre is szükség van a pályán. A másik helyszín éppen a természetes közegéből szakította ki a bajnok focistát: a Pepsi egy különleges helyszínre invitálta Bogdánt,aki egy szabadesés-szimulátort próbált ki, amely 200 km/órás erősségű szelet generált.
  
  „Nagyon élveztem a fotózás minden percét. Főleg a szélcsatornát, amit egyszer-kétszer már kipróbáltam Angliában is, de most meglepően jól ment” – összegezte büszkén a fotózás és a szabadesés élményeit a válogatott focista.



Szólj hozzá!
azonosító (nem kötelező):ellenőrző kód:gépeld be ide:

új hozzászólás írása:




 Hozzászólások:
 nincsen hozzászólás


 programajánló: 
2022. augusztus 16.
Infected Rain + All Hail The Yeti
2022. augusztus 20.
Mátrai felfedezőútra útra hív a Fekete Zaj fesztivál
2022. augusztus 27.
Új dalokkal és orfűi minifesztivállal tér vissza a Kispál és a Borz
 a rovat legfrissebb cikkei: 
Idén is keresik az Év Lakberendezőjét
Indul a #kedvesZsámbék! sorozat a Zichy-kastély színpadán
Megújulásban múlt és jelen: Arcus Temporum Művészeti Fesztivál Pannonhalmán
Ég veled, Laci!
Ingyenes zarándokkoncert a Szent Efrém Férfikarral
Budapest Park története a Backstage című könyvben
Bëlga, Ricsárdgír, Jóvilágvan a fORMA fESTen
Megújulásban múlt és jelen: Arcus Temporum Művészeti Fesztivál Pannonhalmán
 kiemelt 
Mátrai felfedezőútra útra hív a Fekete Zaj fesztivál
  
Az idén augusztus 17-20

Simply Red
Első Emelet 40, Berkes 60 - 2 az egyben – Születésnapi nagykoncert
Sting (My Songs), Joe Sumner a Papp László Budapest Sportarénában
Hans Zimmer Live - Europe Tour 2023
 friss hozzászólások 

Megjelent a Hickory zenekar új dala (2)
Nemzetközi játszótér az MTV-vel - Kiállítás világszerte az MTV Swatch Playground alkotásaiból (1)
OneRepublic: Never Ending Summer Tour (1)
Böngésző
rovatok
hírek
fotó
videó
előzetes
beszámoló
interjú
lemezajánló
magazin
kultúra
előadó
napló
alrovat ajánló
asztaltársaság
blog
botrány
dalszöveg
díjátadó
életrajz
építészet
festészet
film
gasztronómia
háttér
internet
kis pipa
médiaművészet
mese
posztumusz
próza
retro
rizikófaktor
skandalum
szobrászat
tévématiné
vers
PlayDome ajánló
PlayDome magazin

Partnerek
Concerto
Live Nation
Livesound
Tukker Booking
New Beat

Impresszum
Médiaajánlat
Adatvédelem

 címkefelhő
 death valley screamers    budapest hardcore    jacked    big miracle    hierophant    client    alex chilton    elhunyt    csempészek    johnny english reborn    blythe    ashes of ares    evergrey        welicoruss    cowboyok és űrlények    hungaroconnections    the dead lay waiting    tony allen    alien weaponry    defeated sanity    lakatos róbert    michel gondry    pozvakowski    gasometer  

img_up/1611/bannerc96814ea.gif
Copyright 2000-2022 Underground Magazin
Minden jog fenntartva! A lap bármely része csak engedéllyel használható fel!