hosting: Hunet
img_up/1611/bannerc96814ea.gif
  cikkekfotók        
magazin [asztaltársaság]  2018. április 6. péntek   04:40
nincsen hozzászólás

szerző: Pjotr
A Liverpool magyar kapusa a Pepsi arca lett


  12 év után először ismét magyar futballistával dolgozik együtt a Pepsi, hiszen az új kalóriamentes Pepsi Lime és Wild Cherry ízek megjelenéséhez kapcsolódóan Bogdán Ádám lett az üdítőmárka arca. A foci, mint téma természetesen nem idegen a brand számára, hiszen az évek során sokat tett a vállalat globális és hazai szinten is azért, hogy a termék neve összekapcsolódjon az egyik legnépszerűbb csapatsporttal, azonban évek óta Bogdán az első magyar focista, aki a márka arcaként jelenik meg itthon.
  
  Emlékszünk még a kétezres években világszerte sugárzott, látványos utcai focis reklámfilmekre, a joga bonitora vagy a nemzetközi szupersztárokból álló Pepsi “focigladiátorokra”? Beckhamtől Tottin át Ronaldinhot, de akár Roberto Carlost, Fernando Torrest, sőt, Gera Zoltánt is kiemelhettük volna, akik mind a Pepsi arcaként jelentek meg az elmúlt években a médiában. Ilyen futballsztárok sorába csatlakozik most a nemzeti válogatottunk és a Liverpool kapusa, Bogdán Ádám a Pepsi legújabb kampányában.
  
  „Számomra az eddigi legmaradandóbb Pepsi reklám az volt, amiben egy Juventus-szurkoló srác azért kérte el Beckham mezét, hogy megtörölje vele a kólás dobozt. Azt gondolom, hogy a márka mindig is nagyon jól nyúlt ehhez a témához” – emlékezett vissza az egyik ikonikus reklámra a kiváló kapus, miközben egy hazai Pepsi fotózáson vett részt a napokban, ahol lelkesen vetette bele magát a nem mindennapi feladatokba.
  
  A kampány célja, hogy a márka két új terméke, a kalóriamentes Pepsi Lime és Wild Cherry méltó módon bemutatkozhasson a hazai piacon. Az izgalmas új ízek mellé új szlogen is társul: „Törj ki a megszokásból!”, amely a komfortzóna elhagyására, új élmények kipróbálására buzdítja a fogyasztókat. A két új íz – mivel kalóriamentesek – nem hozzák kompromisszumhelyzetbe a fogyasztókat, így a sportolókat sem, akiknek különösen vigyázniuk kell fizikumukra. A kalóriamentes termékek, az új szlogen, valamint a Pepsi és a foci régebbi kapcsolatából egyenesen következik, hogy egyik legismertebb futballistánk legyen az új reklámarc.
  
  „Mostanában minden a véleményvezérekről szól, Bogdánt pedig imádja a közönség, hiszen kiemelkedő alakja a mai magyar focinak – jól mutatja ezt, hogy hányan követik őt a közösségi médiában. Természetes volt, hogy őt szerettük volna a márka új arcának” – indokolta a döntést Buzder-Lantos Nikoletta, a magyar Pepsi marketingigazgatója.
  
  A fotózás két helyszínen folyt: egyrészt egy Bogdán számára természetes közegben, edzőtermi környezetben. Egy kapusnak ugyanis nem elég „jól fociznia”, ugyanúgy szükséges remek kondícióban tartania magát, hiszen magas szintű állóképességre és a gyors reflexekre is szükség van a pályán. A másik helyszín éppen a természetes közegéből szakította ki a bajnok focistát: a Pepsi egy különleges helyszínre invitálta Bogdánt,aki egy szabadesés-szimulátort próbált ki, amely 200 km/órás erősségű szelet generált.
  
  „Nagyon élveztem a fotózás minden percét. Főleg a szélcsatornát, amit egyszer-kétszer már kipróbáltam Angliában is, de most meglepően jól ment” – összegezte büszkén a fotózás és a szabadesés élményeit a válogatott focista.



Szólj hozzá!
azonosító (nem kötelező):ellenőrző kód:gépeld be ide:

új hozzászólás írása:




 Hozzászólások:
 nincsen hozzászólás


 programajánló: 
2019. október 19.
ZORÁN - ARÉNA 2019 (Papp László Budapest Sportaréna)
2019. október 21.
Miyavi a Barba Negra klubban
2019. október 27.
Street Sects, Fixateur Externe, Der Zunder a Durerben (Dürer Kert - Budapest)
 a rovat legfrissebb cikkei: 
A Steinway saját művészei közé választotta Balázs Jánost
A sorzat folytatódik - Florian Henckel von Donnersmarck: A mások élete
Nemzetközi design-díjat nyert az újragondolt magyar fokos
Free The Art – A Republic Group első szakmai kiállítása
Ujj Mészáros Károly újabb rendezése a Centrál Színházban
Láthatáron Csoport -októberi programok
Formabontó köztéri programok, világsztárok és fiatal tehetségek, időkapszulába zárt élmények, 17 nap feltöltődés
Amatőr zenekarok jelentkezését várják Pakson
 kiemelt 
Conan [uk] x Un [usa] x Sixes [usa]
  
Valljuk be, November 7-én egy elég fajsúlyos estének nézhetünk elébe, hiszen visszatér hozzánk a caveman sludge / doom trió CONAN, hogy masszívan legyaluljanak mindenkit, aki ellátogat a Dürerbe ezen az estén

Miyavi a Barba Negra klubban
Street Sects, Fixateur Externe, Der Zunder a Durerben
LIVING-LOVING - Müller Péter Sziámi életHű koncertje
Loudness: heavy metal legenda a Durer Kertben
 friss hozzászólások 

VII. Rogues Of The Seven Seas (Rumproof, Stetl, Zinfield, LochNesz, MegaHertz) (3)
A rock ötven árnyalta - The Dead Daisies (2)
Satyricon, Suicidal Angels (3)
Böngésző
rovatok
hírek
fotó
videó
előzetes
beszámoló
interjú
lemezajánló
magazin
kultúra
előadó
napló
alrovat ajánló
asztaltársaság
blog
botrány
dalszöveg
díjátadó
életrajz
építészet
festészet
film
gasztronómia
háttér
internet
kis pipa
médiaművészet
mese
posztumusz
próza
retro
rizikófaktor
skandalum
szobrászat
tévématiné
vers
PlayDome ajánló
PlayDome magazin

Partnerek
Concerto Music
Hammer Concerts
Livesound Productions
VilágVeleje Produkció

Impresszum
Médiaajánlat
Adatvédelem

 címkefelhő
 anne hathaway    the descendants    waco jesus    e-nora    ideas    specials    hangmás    rock napja    those whom the gods detest    penélope cruz    how do you know    shrinebuilder    rival sons    tőzsdecápák    flogging molly    napalm death    thrashfest    jude law    fit for a king    ignite    hexis    fit for a king    asking alexandria    my chemical romance    corrodal  

img_up/1611/bannerc96814ea.gif
Copyright 2000-2019 Underground Magazin
Minden jog fenntartva! A lap bármely része csak engedéllyel használható fel!