hosting: Hunet
img_up/1611/bannerc96814ea.gif
  cikkekfotók        
hírek   2016. augusztus 19. péntek   16:02
nincsen hozzászólás

szerző: Pjotr
Több mint 3 millió tranzakciót bonyolítottak a Sziget Fesztiválon


  A régió legnagyobb zenei fesztiválján, a Szigeten, közel félmillió látogató több mint 3 millió kártyás fizetési tranzakciót bonyolított le 7 nap alatt. A bankkártyás fizetések száma csaknem duplájára nőtt az idén, ehhez bizonyára hozzájárult a fesztiválozók körében idén először bemutatott Festipay Prepaid MasterCard is, amely nem csupán fesztiválkörnyezetben kínál megoldást a fizetésre.
  
  Nézőcsúcsot döntött idén a Sziget Fesztivál: a szerdán nyilvánosságra hozott adatok alapján összesen 496 ezer látogató szórakozott az egy hét alatt a fesztiválon, ami 12,5 százalékos növekedést jelent a tavalyi évhez képest. A látogatók a Szigeten már évek óta csak kártyával tudnak fizetni, idén pedig egy egészen új fizetőeszköz került a fesztivál palettájára: itt debütált a Festipay Prepaid kártya, amelynek egyik legnagyobb előnye, hogy tulajdonosa csak akkora összeget tölt rá, amennyire előreláthatóan szüksége van.
  
  ”A világon most először lehetett saját márkás prepaid kártyát fesztiválkörnyezetben használni, és elégedettek vagyunk, mert a látogatók körében pozitív fogadtatásra talált a Festipay Prepaid terméke. Az előregisztrálók exkluzív, névre szóló kártyát kaptak, a helyszínen pedig a Festipay Prepaid Pointon lehetett megvásárolni az újgenerációs fizetőeszközt” - magyarázta Márki László, a Festipay vezérigazgatója.
  
  A frissen publikált adatok szerint az előre megrendelt kártyák több mint 90 százalékát kiváltották, míg a Sziget alatt igényelt prepaid kártyák többségét külföldiek vásárolták.
  
  ”Nem véletlen, hogy a Szigetre időzítettük a kártya indulását, hiszen a fesztiválokon évről-évre egye többen fizetnek egyérintéses bankkártyával. Tapasztalatunk szerint fesztiválkörnyezetben különösen nagy az igény az innovatív fizetési megoldásokra” – tette hozzá a vezérigazgató.
  
  Így költöttek idén a Szigeten - közel duplájára nőtt a bankkártyás fizetések száma
  
  2016-ban a tranzakciószámot tekintve is növekedés tapasztalható: míg 2015-ben 2,5 millió, idén több mint 3 millió tranzakciót bonyolítottak.
  
  ”A bankkártyás vásárlások számát tekintve is jelentős növekedést tapasztaltunk, ugyanis tavaly 168 500, idén pedig már 300 425 bankkártyást fizetést regisztráltunk a Szigeten. Összesen 110 ezer Festipay feltöltőkártyát adtunk ki, amelyekre 279 ezer feltöltés érkezett” – mondta el Márki László.
  
  A fesztiválon a fizetési szolgáltatásokat ezúttal is a Festipay tavaly bevezetett Android- és iOS platformra egyaránt letölthető mobil alkalmazása tette még kényelmesebbé, amelyet a fesztiválozók több mint 15 százaléka használt; közülük is elsősorban a magyar látogatók, hiszen a külföldiek a fesztiválok alatt jellemzően kevésbé használják okostelefonjaikat. A bankkártyás feltöltéssel bővült alkalmazás további könnyítést jelentett a fesztiválozók számára idén, hiszen aki beregisztrálta a kártyáját az appba, sorban állás nélkül tudta feltölteni a fesztivál kártyáját.
  
  Romániában is szerették a készpénzmentes fizetést
  
  Idén több romániai zenei fesztiválon is a Festipay Zrt. biztosította a készpénzmentes fizetést: a kolozsvári Untold mellett két további fesztiválon (Airfield és Summer Well) is bemutatkozott a szolgáltatás a nyáron, míg tavasszal a Bukarest Gourmet rendezvényen találkozhattak a szomszédos ország lakói a készpénzmentes szolgáltatással.
  
  A második alkalommal megrendezett Untold látogató- és tranzakciószáma is jelentősen nőtt. Idén 320 ezer főt vonzott a fesztivál (ez 40 ezres növekedést jelent), és csaknem dupla annyit költöttek a vendégek: míg tavaly 578 ezer, 2016-ban már több mint 900 ezer volt a regisztrált tranzakciók száma.
  
  Idén először rendezték meg készpénzmentesen a kétnapos Summer Well és a négynapos Airfield Festivalt. A Summer Wellen két nap alatt 40 ezer látogatót regisztráltak, akik 70 ezer tranzakciót bonyolítottak, míg az Airfiled négy napja alatt nagyjából 28 ezer fesztiválozó 44 ezer alkalommal fizetett.
  
  Élet a fesztiválokon túl
  
  ”Habár a kártya indulásának helyszíne a Sziget Fesztivál volt, már eddig is azon dolgoztunk, hogy a Festipay Prepaid kártya a fesztiválszezon után is az egyszerűbb és biztonságosabb fizetést segítse” – magyarázta Márki László. Kiemelte, hogy lévén, hogy a prepaid nem fesztiválkártya, így visszaváltani sem kell a Sziget után, ezért a klasszikus fesztiválkártyákkal járó, sokszor időigényes sorban állás is megspórolható vele.
  
  Mivel a bankfüggetlen prepaid kártya igénylése egyszerű és gyors, nem szükséges hozzá folyószámlát nyitni vagy írásban szerződést kötni. A prepaid kártya egyik legnagyobb előnye, hogy tulajdonosa csak akkora összeget tölt a kártyára, amennyire előreláthatóan szüksége van. Mindez biztonságossá teszi az internetes vásárlást, hiszen a költések könnyedén kontrollálhatók vele.
  
  A prepaid kártya feltölthető online banki átutalással, bankkártyával, SMS-ben, illetve a kártyák közötti valós idejű pénzküldéssel, továbbá készpénzzel vagy bankkártyával az OMV magyarországi közel 170 töltőállomásán. A bankfüggetlen kártya minden MasterCard elfogadóhelyen és online vásárlások során is használható.
  
  Az augusztus végén rendezendő Strand és BmyLake Fesztivál, valamint a Szegedi Ifjúsági Napok készpénzmentes fizetését is a Festipay biztosítja.



Szólj hozzá!
azonosító (nem kötelező):ellenőrző kód:gépeld be ide:

új hozzászólás írása:




 Hozzászólások:
 nincsen hozzászólás


 programajánló: 
2020. december 28.
HOBO 75 (Papp László Budapest Sportaréna)
2021. január 9.
Új időpontban a Gotthard!
2021. január 27.
Deep Purple klasszikusokkal, Ian Paice Budapesten (A38 Hajó - Budapest)
 a rovat legfrissebb cikkei: 
Jövő októberben a Sportarénában lép fel a Powerwolf
Sodom: itt egy új klip a novemberi lemezről
Slowmesh: videoklipen az Isolate, a groove metalosok decemberben érkező második lemezéről
Hungarica - régi-új dal érkezett a zenekar 15. születésnapja alkalmából készült különleges válogatáslemezről
Helldiver: nyilvános casting keretében keresik új énekesüket
Újabb zúzós dallal rukkolt elő a Hooligans
Idén a télapó is online jön
Utak és lehetőségek a digitális oktatásban
 kiemelt 
The Dead Daises Glenn Hughes-zal, 2021. Barba Negra
  
Újabb fejezetéhez érkezett a Dead Daisies története, ami a korábbiaknál is kalandosabb éveket ígér

Fleshgod Apocalypse, Ex Deo 2021
Deep Purple klasszikusokkal, Ian Paice Budapesten
Jethro Tull – The Prog Years 21
Pineapple Thief az A38-on
 friss hozzászólások 

Interjú Kalapács Józseffel (2)
Insomnium, The Black Dahlia Murder (1)
Elkészült a MegaHertz első albuma (1)
Böngésző
rovatok
hírek
fotó
videó
előzetes
beszámoló
interjú
lemezajánló
magazin
kultúra
előadó
napló
alrovat ajánló
asztaltársaság
blog
botrány
dalszöveg
díjátadó
életrajz
építészet
festészet
film
gasztronómia
háttér
internet
kis pipa
médiaművészet
mese
posztumusz
próza
retro
rizikófaktor
skandalum
szobrászat
tévématiné
vers
PlayDome ajánló
PlayDome magazin

Partnerek
Concerto Music
Hammer Concerts
Livesound Productions
VilágVeleje Produkció

Impresszum
Médiaajánlat
Adatvédelem

 címkefelhő
 archetype    smash into pieces    damnon albarn    wovenwar    alice in chains    szalóki Ági    remorse    steven spielberg    psycroptic    sing sing    nucleanus    severe torture    soderbergh    men in the box    full of hate    borgia    metalmania    fallenintoashes    day of mourning    mr. big    puss in boots    gru    viharos csend    the burning aces    mortillery  

img_up/1611/bannerc96814ea.gif
Copyright 2000-2020 Underground Magazin
Minden jog fenntartva! A lap bármely része csak engedéllyel használható fel!