magazin [asztaltársaság] 2014. április 16. szerda 16:20
nincsen hozzászólás
szerző: PjotrMagyarország legnépszerűbb sörmárkája megújul
Jótékony célú sörfesztiválon, szűkebb hazájában, Sopronban mutatták be a Soproni márka megújult dizájnját és ízeit. A Soproni egy rangos nemzetközi díjat is elhozott – hangzott el az eseményen.
A Soproni márka első sörfesztiválján a HEINEKEN Hungária Zrt. vezérigazgatója bejelentette, hogy Magyarország legnépszerűbb sörmárkája immár 15. alkalommal nyerte el a nagy presztízsű Monde Selection verseny aranyérmét. „Nagy öröm, hogy nemzetközi szinten is elismerik a Soproni magas minőségét, ezért sem változtatunk az ízén, amikor több mint 7 év után megújítjuk a márkánkat, és új termékekkel egészítjük ki a sörcsaládot. Külön öröm, hogy erről itt, Sopronban számolhatok be!” – mondta Joris Huijsmans.
Az ünneplésből kijutott Sopron városának is, hiszen a sörfesztivál teljes bevétele jótékony célt szolgált, a résztvevők három szervezet közül választhatták ki azt, amelyiket a Soproni márka tulajdonosa, a HEINEKEN Hungária Zrt. a befolyt összeget 2,5 millió forintra kiegészítve támogat. Emellett egy másik fontos bejelentésre is sor került: a vállalat több millió forint nagyságrendű szponzorációval segíti a Soproni Kosárlabda Club férfi csapatát. A támogatást jelképező mezt Joris Huijsmans vezérigazgató adta át a csapat tagjainak. A sörfesztivál látogatói a helyi fúvószenekar és a Magna Cum Laude koncertje mellett több együttes koncertjét is élvezhették.
A fesztiválon megjelent és felszólalt a térség országgyűlési képviselője is, aki elmondta:”Sopron, Magyarország leghűségesebb városa, a Soproni pedig hűséges a városhoz. Sopron országgyűlési képviselőjeként külön örülök annak, hogy a vállalat minőségi termékeivel Magyarországon és a világban is viszi városunk jó hírét, miközben több száz helyi család megélhetését biztosítja. Sok sikert kívánok Sopron saját sörének, a Soproninak!” – tette hozzá Firtl Mátyás.
„Magyarország kedvenc sörmárkájának tulajdonosaként a HEINEKEN hosszú távra tervez a magyar piacon, és vezető sörfőzőként tisztában vagyunk kötelességeinkkel: élen járunk az innováció területén, a megújult csomagolás mellett új ízeket is bevezetünk” – tette hozzá Joris Huijsmans.
A népszerű citrusos ízekhez csatlakozik a lime-menta, és mostantól a magyar ízlésvilághoz közel álló kajszi ízben is kapható Soproni radler. A fogyasztók pontos tájékoztatását szem előtt tartva a sörpiacon elsőként a termékek címkéjén a tápértéket is feltüntetik. A táblázat megmutatja, hogy 100 ml termékben mekkora az energiatartalom, a szénhidrát, a fehérje, a zsír, a telített zsírsavak, az élelmi rost és a nátrium mennyisége. A százalékos értelmezés pedig az irányadó napi beviteli értékhez (INBÉ – 2000 kcal) viszonyítja, hogy 100 ml termékben a felsoroltakból mennyi van.
A HEINEKEN Hungária
A HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. több mint száz éves sörfőzési tapasztalata, valamint nemzetközileg elismert márkái révén a magyar piac meghatározó szereplője, a nemzetközi HEINEKEN csoport magyar leányvállalataként tevékenykedik Magyarországon. A cég két sörgyárában, a közel 120 éves Soproni Sörgyárban és Martfűn állítja elő termékeit, a hazai mellett számos külföldi piacra is. A HEINEKEN Hungária hazánkban a második, a világon pedig a harmadik legnagyobb sörgyártó vállalat. Magyarországon portfóliójába tartozik többek között hazánk legkedveltebb söre, a Soproni és a Heineken, amely a világ legnemzetközibb söre, ugyanis közel 200 országban árusítják, továbbá olyan közkedvelt termékek, mint a Gösser és a Strongbow.