Justin Timberlake-nek alaposan be van osztva az ideje. A zenész-producernek a tavalyi nagy siker, a Social Network A közösségi háló után idén három filmjét mutatják, be a két vígjáték, a Rossz tanár és a Barátság extrákkal után hamarosan a mozikba kerül akciódús sci-fije, a Lopott idő (In Time, hazai bemutató: október 27.) is; miközben a zenélést sem hagyta abba.
Ha valaki, ő biztosan érti a Minden másodperc számít szlogent, amely azok számára nyeri majd el igazi, különleges jelentését, akik végigizgulták a Lopott idő rohanó, új világában játszódó vad kalandját. Timberlake azonban arra is kíváncsi, másoknak mit jelent a szlogen: fotópályázatot hirdetett Every minute counts szlogennel. A pályázók az ő honlapjára küldhetik be képeiket a témában: öt döntőst ő maga fog kiválasztani, ötöt pedig az oldalra látogatók szavazhatnak be. A végső döntést szintén Timberlake hozza majd: az első helyre kerülő kép lesz egy éven át a 12 millió rajongó által like-olt Facebook-oldala profilképe, de a többi fotós művei is hatalmas közönség elé kerülnek: többek között a Lopott idő hollywoodi premierjén is kiállítják őket.
A verseny az interneten zajlik , így minden nemzet fotósai egyforma eséllyel indulnak: a magyarok is megmutathatják Timberlake-nek, mit jut eszükbe arról, hogy minden másodperc számít.